Een hele mooie route langs de kust - Reisverslag uit Petaluma, Verenigde Staten van Linsey Haastregt - WaarBenJij.nu Een hele mooie route langs de kust - Reisverslag uit Petaluma, Verenigde Staten van Linsey Haastregt - WaarBenJij.nu

Een hele mooie route langs de kust

Blijf op de hoogte en volg Linsey

13 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Petaluma

Zaterdag 9 augustus: Hoodsport-Bandon (dag 5)

Zondag 10 augustus: Bandon-Eureka (dag 6)

Maandag 11 augustus: Eureka-Manchaster (dag 7)

Dinsdag 12 augustus: Manchaster- Petaluma (dag 8)

We hebben de afgelopen dag heel wat km of mijlen gereden. En ook zoveel mooi dingen gezien. We zijn de kust afgereden op de Highway 101 en daarna Highway 1. Een mooi route waarbij we mooie plekjes van de kust hebben gezien. Ook veel door de bergen dus heeft het wat meer tijd gekost dan vooraf bedacht, maar het was zeker de moeite waard. We zitten nu ongeveer op 35 mijl van San Francisco vandaan. Weer een hele mooie Rv camping gevonden en morgen gaan we de stad ontdekken.
We hebben tijdens de route langs de kust al weer zoveel mooie natuur en beesten gezien. Herten (Elk), eekhoorntjes en natuurlijk ook de koeien en de schapen. Jan kan ze allemaal heel goed nadoen. ;) Straks nog op zoek naar de beren.
Ook hebben we ons verbaasd over de Amerikanen. Hier in Nederland trekken wij met de auto onze sleurhut voort, hier in Amerika rijden ze in de sleurhut(zeg maar villa) en trekken ze de auto voort. Als er wegwerkzaamheden zijn en je kan, maar op 1 rijbaan rijden hebben wij stoplichten. Nee hier hebben ze mannetjes die een bordje vasthouden met stoppen of langzaam doorrijden. Erg bijzonder en lachwekkend vooral.

Foto's komen eraan. Veel foto's met de camera gemaakt, maar het kabeltje vergeten om ze gelijk op de tablet te kunnen zetten. Zal wat foto's maken met mijn mobiel en deze erop zetten.

Tot over een paar dagen weer!

• 13 Augustus 2014 - 07:06

Joyce Ouwerkerk:

Tja.....zo zie je hoe amerikanen aan werk komen. De inpakmannetjes aan t einde v d loopband in de supermarkt al ontdekt? Fijn dat ja dieren zo goed na kan doen. Heeft ie ergens in juni 2015 op n dinsdagavond al plannen? ;)